<3

Du är en underbar person gumman, jag är glad att vi blivit så bra vänner som vi blivit! Det kommer aldrig vara någon som kan sära på oss, hur mycket dem än försöker. Du är den vännen jag har som jag kan prata med allt om och du lyssnar och bryr dig om vad jag säger. Jag kommer alltid finnas där för dig gumman vad som än händer det vet du! Håll huvudet högt gumman det klarar du dig långt på. Ingen ska få komma och förstöra för dig, du ska göra dem val som känns rätt för dig och du vet att jag alltid kommer stötta dig. Du vet vad jag pratar om och det är ingen annan som behöver förstå mer en du:)
Jag sviker dig aldrig/ din bääästis:D<3




Kommentarer
Postat av: jennie hultman

haha, nädå ;)

2011-02-14 @ 19:54:49
URL: http://mikaschey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0