15 Februari

Nu har Tesse tjatat i ÅRATAL om att jag måste skriva ett inlägg i bloggen, och det har hon nog rätt i :P
Det har hänt mkt de senaste veckorna, väldigt mkt kan jag lova er! Så det är en av anledningarna till att jag inte hunnit skriva, och även för att vi inte har ngt internet hemma längre.

Just nu sitter jag nere hos Besse som vanligt, vi har ätit köttfärssås och spagetti idag och det var gott :)) Jag började skolan sent idag (12.15), så jag och Anton var och handlade vid 8 i morse haha :P

Sen vill jag bara berätta för er att jag har VÄRLDENS bästa kompis :) Hon heter såklart Terese Berntsson, puss på dej gumman! ♥




Kommentarer
Postat av: Tesse

Love you honey<3<3

2011-02-15 @ 21:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0