13 Oktober

Hejsan!
Kom nyss hem från akepunkturen, är lite öm bak i huvudet efter nålarna.. men eftersom det redan börja visa positiva resultat så klagar jag inte :)
Idag gick jag hem tidigare från skolan för att jag hade mensvärk och var trött, det blev nu inte så mkt sömn inatt!

När jag kom hem började jag fixa lite här hemma, så idag har jag fått en hel del gjort. Har tvättat och diskat, sen dammsög Anton :)
Vid 3 åkte vi hem till farfar och hämtade lite köksmöbler och körde sedan hem dom hit. Sen körde Anton mig direkt till rygginstitutet på norremark.

Det är väll i stort sätt vad jag har hittat på idag.
Nu är frågan vad man ska laga för mat, det är min tur ikväll!
Ha de!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0