22 November

Hejsan :)
Slutade vid kvart över 11 idag, då gick jag och Tesse och åt i matsalen sen vidare ner till stan. Jag köpte lite julgranskulor, hårfärg mm :)
Köpte också studentlegg idag i skolan.. fula va dom :P

Vid tjugo i 4 tog jag bussen mot Sandsbro, skulle på akupunktur ;p Fick sällskap av Bella, Sanna och Matilda med :) Akupunkturen var lika skön som vanligt och jag blir alltid lika trött efter :P Så jag tog bussen hem, åt lite, pratade med Tesse och nu sitter jag i sängen med pyjamas och tänkte lägga mig och sova haha ;p

Busan ligger och spinner i mitt knä, hon börjar bli könsmogen nu så hon går runt och skriker och gnäller här hemma annars x)
Men nu ska jag försöka sova! puss :*




Kommentarer
Postat av: erika

NAAAW vad sööt!

2010-11-22 @ 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0