21 November

Hejsan :)
Helgen har varit hyffsat lugn, har mest varit ute och sladdat känns det som. I fredags var vi ute och sladdade i snön hela kvällen, kom nog inte hem förens 4 på morronen.
Sen igår vaknade vi ganska sent, åkte till rusta och handlade lite sladdar och glödlampor till mina julstjärnor :P

Vid halv 9 var vi och åt på akropolis, det var jättegott och jättemysigt.. sånt borde man göra oftare!
Efter det umgicks vi med folk hela kvällen som tex. Emil, Natta, Anden, Malin, Lakke, Hampus, Simon, Björn, Emanuel och Robin :)

Idag har vi inte gjort så mkt, vaknade sent idag med. Jag har städat lite som vanligt och varit på Ica och köpt kattmat. Sen nu har jag planterat mina hyacinter x)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... men ska väll försöka somna i vettig tid i och med att det är skola imon :(

Puss på er :*


Älskling på Akropolis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0