Lördag!

Erika och jag hade ställt klockan på 11 i och med att vi skulle jobba klockan halv 1. Så vi segade upp, gjorde lite omelett och klädde på oss.
Sen tog vi cyklarna till Tipshallen, höll på att svettas ihjäl och allt ;p När vi kommit till Dalbo ser jag att det sitter en spindel på mitt styre! Så jag får panik och vågar inte ta bort den.. efter lite krabb och skratt (två killar gick förbi och skrattade åt mig) så fick vi på ngt sätt bort den.
Att jobba gick bra, men vi hade mkt hellre varit ute i solen!

När vi slutat cyklade Ika hem, och jag cyklade till stationen för att möta Anton. Sen stack vi hem till honom, snackade lite och så :) Sen kom hans granne och frågade om vi ville ta några öl. Så vi tillbringade vår kväll med han och hans två barn. Jag och Kelly ritade mest, sen gick vi till Willy´s och handlade mat. När vi kom hem så grillade vi på Antons balkong :) riktigt skönt var det!


Söta unge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0