Fredagen

Hejsan!
Nu är jag tillbaka, har inte haft någon data i helgen ;p
I fredags efter skolan stack jag och klippte mig.. och det försvann en bit, men lika bra det!
Sen gick jag på stan en runda och kollade efter bikini, hittade en på Lindex som jag gillade riktigt mkt.. hittade även den bruna jag beställt från H&M, och den var inte fin så jag ska ändra det.

Åkte hem och packade ihop det nödvändigaste inför helgen, sen cyklade hem till Erikas mamma i stan :) Vi åt tacos och så, längesen jag träffade hennes familj så pratade även lite med Åsa.
Sen var meningen att vi skulle cyklat till Evedal och gått på Rock the lake, men det spöregnade och åskade. Så vi stack till Sports ist :) Hade riktigt kul, träffade hur mkt folk som helst.

Så det blev ändå en lyckad kväll! Erik bjöd på en drink, sen även en annan kille som bjöd hela bordet haha! Blåsta jävel ;p Så jag drack både en P2:a, orgasm, vanilla sky och lite av en röd sur jävel och redbull jäger ;p + massa vin och cider!
Det blev sen käk på Mc donalds på vägen hem !


Fredagens köp!


Erika & jag ^^


Erika, jag & Josefine :)


Erik och .. Johan? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0