- Onsdag

Heej allihop!
Nu var det nån dag sedan jag skrev, sry for that!
Jag har iallafall piercat tungan och fixat mina naglar nu (igår). Tungan gör ont nu efteråt & jag kan knappt äta, annars känns det bra! Naglarna är superfina och jag känner mig mycket tjejigare ;p

Idag har det varit lite Mika-och-Elin-dag ;D Vi har solat, shoppat, träffat Leo & varit på Ticket för att prata lite om Maltaresan.. och gissa vad?.. den är preläminärbokad! ;p På onsdag nästa vecka bokar vi den på riktigt!! :D Äntligen!, vi har väntat länge nu :)
Men nu ska jag kolla på tv och vila mig!

puss !



Kommentarer
Postat av: Elin

love it!!!

2010-03-04 @ 09:27:00
URL: http://elinwetterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0