Helgen!

Hejsan :)
Gud vilken helg säger jag bara! Toppenväder och supermysiga dagar.
I frdags var jag och Anton först och fikade på eftermiddagen, sen på bio (kommisarie späck ;p) Den var faktiskt riktigt kul :)
På kvällen var vi på race, sen åkte vi runt på stan med bla. Lollo och Jp.

På Lördagen vaknade vi tidigare än vanligt, träffade Ringo och åkte och handlade mat. Sen åkte vi ut till Helgö och grillade och solade :) Sen åkte vi ut till Evedal, kollade på båtarna och köpte glass.
På kvällen grillade jag och Anton igen på hans ballkong, vi bjöd hem Ringo på lite mat med, sen var det race igen. Var där med Emil, Robin, Mimo, Kenan och gänget. Sen drog vi en runda på stan & vidare hem.

Idag vaknade vi väll vid 13-tiden, klädde på oss och tog bussen in till stan. Jag åkte hem & Anton skulle jobba :)

Riktigt skön helg!




HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0