29 Juli

Hejsan! :)
Idag har jag och Anton spenderat mestadels av dagen med Elin och Martin. Mamma och ungarna var här en stund efter lunch också :) Vi fick lite inflyttnigspresenter av dom också faktiskt, en jättesöt sopskyffel med borste, servetthållare och servetter, en ljuslykta att hänga typ i gardinstången, och en ram med kort på mig och alla syskonen :) Barnen blev helt fast i vår lilla kisse, särskillt Martin!
Känns fortfarande lite overkligt att det faktiskt är här, hemma hos Anton jag bor nu. Men det är riktigt skönt, och så länge som jag velat flytta hemifrån så var det på tiden ;p

Jag och Jennie funderar på att göra en syskontatuering snart :) Två hjärtan som sitter ihop, på handleden. Sen ska det stå lillasyster på min handled, och storasyster på hennes. Det är tankarna så här långt, vi får se :)

Nu ska jag äta! Anton har bakat glutenfri pizza :))
puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0