23 Juli

Heejsan :)
Anton har köpt data idag, så jag har fått order från Tesse att börja blogga regelbundet nu haha :) Låter väll som en bra idé ;p
Anton och jag har precis varit och handlat, så nu lagar han mat.

Igår var vi ute hos Nattas morfar med henne och Emil :) det var mys, badade i hans lilla sjö och så.
Sen åkte vi förbi min mamma en sväng och sen vidare till Ingelstad där Anton och Emil lämnade mig och Natta hemma hos henne medans de skulle krabba med bilarna.

Var hemma vid 2-tiden inatt och somnade inte förens typ 5 eftersom jag hade så sjukt ont i huvudet. Vaknade även med det. Så jag har varit ganska seg idag..

Imorgon ska jag jobba, sen får vi se om det blir östersjö med Emil och Natta eller om Tesse kommer hit :)
Ska ta lite bilder på lägenheten också så ni får se :) men det är fortfarande mkt som fattas och behövs!

puss! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0