Städa, laga mat & handla

Tjaa (:
Idag har jag inte gjort ngt alls .. typ duschat och laddat ner lite musik.
Håller på att städa mitt bombnerslag till rum nu, det skulle jag gjort för några veckor sen men har inte orkat haha ;p

Ikväll är jag och Joy hemma själva, så vi ska laga mat och ha lite mys :) Får se om Anton också kommer kanske.
När pappa kommer hem ska vi åka och handla tills på fredag, jag har listan klar ;p

Imorgon är jag och Anton bjudna hem till hans mormor, vi ska äta och så :) Sen klockan 4 kommer pappas moster hem till oss och ska fira mig :))

Min vecka är typ proppfull, men det är najs :) På torsdag ska jag leka med Julian med, så han ska klippa mig osv ;p
Men nu ska jag fortsätta städa :) puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0