otursdag?

Hejje ! :)
Dagen börjar med att jag försover mig .. skulle träffa Julian i stan klockan 11, men VAKNAR klockan 11 -.- Så det blev lite panik där.
Håret blev iaf bra, färgen helt super (y) Julian är den enda som kan :)

När vi var klara på salongen gick jag och köpte en hårinpackning, sen mötte Elin :)
Vi gick in på din sko, där jag hittade ett par stövlar typ .. det behövdes!

Sen gick vi till stationen där jag sedan träffade Anton, och Elin träffade Erik. Jag och Anton tog bussen hem till mig..  och när jag ska stiga av så ramlar jag och skrapar upp ena knät.. upptäcker sedan att det blöder som fan.
Sen är ju jag så himlans smart, så jag kastar mig i sängen och landar på knäna .. ingen skön känsla precis !

Men men, nu ska jag sova.. för imorron fyller lilla jag 18 :) Jag och Sita ska handla på morronen, sen ska jag hem och fixa lite .. sen in till stan för att äta med Anton och Elin och seda vidare till massagen :))
På kvällen kommer tjejerna :*

Godnatt ! :)


älski :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0