Hos mamma :)

Hejjsan ;p
Sitter hemma hos mamma nu, har ätit tacos och så. Jennie har Jonathan här & snart kommer min pojk med hihi ! :D
Jag skippade skolan idag, åkte in till stan vid halv tolv & köpte present till Jennie. Sen gick jag till Hong kong och träffade bästis & Ninne :) Vid halv 1 tog jag bussen till Linneryd & där hämtade Joakim och Alvina mig :)

Ikväll blir det mys med Anton & göta kanal 3 som jag lyckades ladda ner innan jag åkte till stan i morse ;p
På söndag blir det lite kalas, sen åker vi hem till växjö med mormor och morfar, sen har jag lappar att dela ut .................

Jag är fattig & nästa lön kommer den 25:e , inte kul -.-
men men, skriver mer när jag har tid ;p   puss :*

Förresten, ni måste höra veckans låt ;p

Aluush - Main girl ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

jag åt också tacos igår (;

Ha de så mysigt med mamsen nu ! :)

Vi ses på måndag<3

2010-01-16 @ 12:08:22
URL: http://elinwetterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0