Ensam hemmakväll ;p

Tja !
Sitter hemma och kollar på En massa Grynet, fick ryck och letade upp filmen haha :P Pappa och Sita är iväg hos några gamla kompisar ikväll, så jag har fått laga mat själv ;p

Nyår var bra, najs folk och bra musik! Jag hade kul :) Sov hos Anton, Elin med ;p
Jag och Anton somnade inte förens 8 på morronen, vaknade vid 17.10 hahah! Vi lagade lite mat, sen kom pappa Ringo och hämtade oss. Vi körde hem hit och hämtade lite grejjer, sen ut till Ringos kompisar i Gemla.. och sen ut till Ingelstad och lämnade en av dom.
När vi var i växjö igen åkte vi till Ica och köpte lite glass och mjölk typ ;p Ringo hade också köpt mat och läsk till oss ;p
När vi var hemma hos Anton igen så tog vi det bara lugnt, åt annanas och kollade på Mr Beans semester.

Idag vaknade jag vid halv 1, gjorde frukost och väckte Antönt .. Klockan 2 hade vi tvättstugan, vi tvättade till halv 6 ungefär. Sen kom Ringo och hämtade oss & jag fick skjuss hem :)
Så nu ska jag ha en kväll för mig själv, det behövs!

puss :*


Grynet ;p


Bästis och jag på nyår ^^


Anton, Danne & Nadja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0