4 dar kvar ;p

Hejj igen ;p
Nu är det bara 4 dar kvar tills jag fyller 18 ! Tror ni det börjar pirra i magen eller?
Jag bestämde mig för att fira med tjejerna på fredagkvällen. Så det blir jag, Elin, Linn, Jenny, Tesse, Matilda, Bella och Erika :) Kul att alla kunde komma tillslut. Det bästa var att nästan alla blev så glada över att jag frågade ;p
Sen får vi se om jag kanske drar ut med Linn på kvällen eller om jag väntar tills på lördag :)

Jag hoppas på en superkul helg, för mig kommer det bli min helg :)
Inget ska få förstöra !

Sen på måndag är allt som vanligt igen, skolan börjar och man får träffa kompisarna. Det ska bli riktigt skönt med lite strukturer igen.. sen kan jag komma igång med träningen med! Det känns ju faktiskt inte så lockande att cykla till friskis i detta vädret ;s

men nu måste jag dra! puss :*


Fina jävla bil !


Kommentarer
Postat av: jenny

det är min helg med! hahaha på lördag fyller ju jag år!

2010-01-04 @ 13:21:35
Postat av: Elin

det är din helg till tusen, hoppas den blir bääst! :)

2010-01-04 @ 19:05:57
URL: http://elinwetterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0