17 januari 2010

Shuululuu ;p
Det var längesen jag sa så hahah :p men men, sitter uppe i Alvinas rum med Anton.. han kom igårkväll igen :)

Igår tog jag tag i mina skolarbeten, gjorde klart fem av de sju jag hade kvar att göra. Så nu känns det lite bättre!

Kusinerna och mormor & morfar är här nu, jag har fått pengar & presentkort.
Ska åka hem med mormor och morfar sen, vill egentligen träna ikväll men jag har lappar att dela ut ! Tråkigt är det & jag tror jag ska sluta med det. Kanske kommer behöva betala skatt & då blir det inte mycket pengar..

Nu ska jag se om min favoritlillebror har vaknat, han är världens sötaste!
Saknar min bästiis mycke ! ♥
puss :*


Gammal bild, men pluttesöt ändå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0