Långrunda med Molly :)

Hejsan!
Kom precis in efter att ha gått en runda med Molly. Var ute i ungefär 1 och en halv timme i slask och snö, men eftersom det inte var så kallt så var det ganska skönt.
Kom hem sent inatt, så är ganske trött.. måste göra lite skolarbete innan jag gör ngt annat bara!
Viktor och jag kollade på film, Alpha dog. Den var ganska bra faktiskt, en "gangsterfilm" med Justin Timberlake i huvudrollen. Sen drack vi té och snackade om allt och ingenting!

Ikväll vet jag inte vad som händer, funderar på att bara ta det lugnt och kolla på någon av de nya filmerna, så jag inte blir mer förkyld nu när jag börjar bli bättre.
Skriver mer senare. Puss!


haha, jag och Viktor påväg till Emmaboda för exakt 11 månader sen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0