I skolan ,

Hej!
Sitter nu i skolan och ska skriva bok och film analys .. det är bara det att min data är paj, så jag får sitta på en stationär utanför klassrummet ! Lagom kul nu när det är helg osv. plus att mycket saker jag behöver i helgen fanns där. Datan jag hade hemma innan, är såld... men men, jag överlever!

Idag slutar vi kvart över 11, då ska jag äta.. sen blir det film med Linn här i skolan, eftersom vi båda har missat att göra filmanalysen.
Sen ska jag ta bussen hem, kanske städa mitt rum?! Det var ett tag sen, fy mig.

Ikväll blir det barnkalas hemma hos bästis :) Hon fyller 18 på torsdag, och aa .. då passade ju barnkalas bra :D Känner ni Elin så förstår ni ;p hih! Det ska bli kul iaf, och jag hoppas att hon kommer få den kvällen hon planerat !

Vill också passa på att skriva grattis till Isabella som fyller 18 idag! Hoppas du får en underbar helg :)
Nu måste jag dra, puss :*


Grattiiiiis Bella ! :D



Kommentarer
Postat av: Elin

jag fick en sån kväll verkligen! :)

är jätte nöjd:)

2010-02-06 @ 11:10:13
URL: http://elinwetterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0