Hey Baberiba!

Tjeena, sitter hemma och kollar på hey baberiba ;p Känns som att det är det ändå jag gör nu för tiden haha ! Det är verkligen min humor!
Idag vaknade jag vid 9 typ.. åt frukost och tog bussen in till stan där jag delade ut de sista lapparna. Det var sjukt jobbigt, men tog bara 50 min.

Tänkte att jag skulle hoppa in i duschen snart, sen får vi se vad som händer. Kanske går bort till mormor eller ngt, längesen jag var där nu.

Snart lov, händer det ngt kul? :) Jag har ingen aning om vad jag ska göra faktiskt..
puss på er! :*


Kolla denna ahhaah, jag lipar ihjäl mig!


Kommentarer
Postat av: Elin

vi bestämmer en dag nu när vi ska till simhallen då?(:

2010-02-18 @ 12:33:35
URL: http://elinwetterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0