Härliga torsdag!

Det känns som att jag har fått endel gjort idag.
Har storstädat Antons lägenhet medans han var i stan , var och handlade och var på ett möte. Och jag kan inte säga att jag kunde bli nöjdare ;p
Har även beställt hem & betalat tröjan nu, hoppas den kommer snart!

Emil, Natta, Robin, Emelie och Lakke kom innan och tyckte att jag hade varit jätteduktig! Alla höll med om att det blev som en helt ny lägenhet ;p Linn & Josse tittade förbi en runda med, helt utan förvarning.. och gud så glad jag blev över att se Linn. Det var längesen vi umgicks, till och med snackade med varann nu ;(

När Emil och co skulle dra åkte jag och Anton med Lakke till Shell för att hämta ett par extralysen i Antons bil, sen körde vi en runda genom stan och vidare till Teleborg.
Stannade till vid Ica på vägen hem, där Anton köpte MASSA gotte för 263 kr ahhah! Så ikväll blir det mys med god mat (hemmagjorda revben med pommes och bearnaisesås) som Anton just nu lagar, och sen film :)

Imon ska jag hem ! Har massor att göra i helgen.


Sommar hade ju inte varit helt fel!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0