Filmerna har kommit!

Heej igen !
Jag och Elin beställde filmer för några veckor sedan, men har inte kunnat hämta ut dom pga av att vi inte haft några pengar. Sen idag på morgonen så kom jag på, sist vi beställde filmer så låg fakturan i paketet (vi behövde alltså inte betala samtidigt). Så jag klädde på mig och gick ut till busshållsplatsen, väntade en stund och insåg sedan att bussen inte gick förbi Kvantum JUST den tiden jag tänkte åka .... så jag fick gå,

När jag var framme hämtade jag filmerna och sket i att köpa en cola, bara för att jag var osäker på om jag skulle hinna med bussen tillbaka då ..... men ja, givetvis så fick jag vänta ett tag ändå.

Så nu är jag hemma och har packat upp filmerna. För min del blev det:

- Feel the noise (musik/drama) SJUKT BRA, eller vad säger du Matilda? ;p
- Tonårsliv (komedi)
- Wilderness (rysare/thriller)
- Boy A (drama)
- A lot like love (romantisk komedi)
- London to Brighton (thriller) MKT eftertraktad film! har letat i månader,
- Road trip (tonårskomedi)
- Hey baberiba säsong 1 (komedi) självklart! nu har jag alla säsonger ;p

Är ni ute efter någon film? Ginza.se har alltid filmer till bra priser :)



Nu ska jag fixa något att äta, sen plugga vidare :)
puss!




Kommentarer
Postat av: matilda

skiiiit nice film alltså ;P haha

2010-02-16 @ 15:00:07
URL: http://matjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0