Tesse 18 år!

Lägger in lite bilder från i lördags då vi firade Tessebe :)






:*


Kommentarer
Postat av: för ditt eget bästa !

så du vet .. natta snackar fett mycket skit om dig !! var på fest med henne på nydala och är vän med hennes pojkvän emil, hon sitter o pratar dag ut och dag in om dig allt negativt !!! allt från din vikt o utseende, till att du är falsk o hon inte gillar dig ! passa dig, hon gjorde samma sak mot hennes andra gamla vänner.

2010-09-15 @ 21:47:54
Postat av: Nathalie (vågar iaf stå för vem jag är och mina åsikter!)

Våga stå för dina kommentarer anonyma fanskap, vad är det för jävla stil att sitta och skriva en fet text om mig och vilken skit snackare jag är men kan inte komma till mig öga mot öga? Jag har varit på fest där en gång (hos tave) och tyvärr lilla vän så var mikaela med på den festen så jag kan omöjligen sagt detta. Undrar vem som vinner förtroende? snacka i verkligheten elr sitta bakom en dataskärm och mesa? ;D vem är skitsnackaren som inte ens våga skriva namn, tragiskt (:

2010-09-25 @ 04:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0