Torsdag ,

Shuu ;p
Idag hade vi Engelska, vi gick igenom en bok som hette Go ask Alice.. som jag hade läst ut, not ;) låg uppe till kl. 01 inatt typ, sen kunde jag inte hålla ögonen öppna längre.
När vi slutade (kl. 11) gick jag, Elin & Jenny och åt i matsalen, sen stannade jag och Elin kvar i skolan till 15.45. Vi gjorde skolarbeten vi halkat efter med och så, jag fick lite gjort iaf :)
Sen tog vi bussen hem till mig, pratade lite och kollade i tidningar ;p Hennes mamma hämtade henne efter ett tag.

Nu har jag precis duschat och ligger och pratar med Anton, han är tjuris :)
Imon ska jag göra kransar och troligen leka med Linn .. och nästa vecka är det HÖSTLOV !!!  så jädrans skööönt !!
Jag ska sova hela veckan :)) HAHAH

Nu ska jag göra ngt vettigt, eller kanske sova ;p hiihih, puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0