Tisdag ,

Tjaa, sitter hemma och borde plugga men somnar snart ..
Hann tyvärr inte skriva igår pga att jag kom hem sent efter jobbet. Vi hade riktigt kul, Ingvor sjöng och dansade & så fick vi sitta och snacka med Vladan med :) Till mat blev det tacos, riktigt gott !
Hoppas på fler jobbtillfällen ! :)

Idag har jag skrattat och lipat hela dan asså, Elin har fulat sig som fan ahhah ! Hon är en av de få som kan få mig att skratta så jag gråter ;p
Har arbetat paralellt idag, både bukett och dekoration. Det var lätt, och därför kul :)
Efter skolan drog vi till pastabaren, och jo vem är då där? Om inte Vladan :P hahaah ! Kul var det ändå ^^

Ikväll ska jag plugga & även övningsköra! Wish me luck ^^
Här kommer lite bilder från igår :) puss :*


Elin & jag :)


Jag och Vladan :)


Elin, Åke och jag.


Åke och Ingvor ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Dessa bilderna är unerbara, minnen för livet fan^^



<3

2009-10-06 @ 19:12:16
URL: http://elinwetterling.blogg.se/
Postat av: Carina - insprera

Var jobbar du? Ser ju väldans trevligt ut ;)

Verkar som du har fullt upp med både skola, jobb och körning. Lycka till med allt!

Kramen.

2009-10-06 @ 21:14:58
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0