Tisdag ,

Tjeeena ! ;)
Sitter i skolan med Elin, Tesse och Linn och snackar om piercingar och malta ;p längrar tills nästa sommar då jag och Elin ska dit!
Igår efter skolan var jag, Elin och Linn och plockade kastanjer till kransarna vi ska göra. Efter det körde vi hem till mig, där Elin sen tog bussen till stan igen, hahaha ! onödigt jag vet ;p Sen började jag och Linn med kransarna, en av mina blev jättesöt.. den ska mormor köpa till Ruts grav.
Andra kransar jag har att göra i veckan är 3 st till Emelie, 2 st till Sonny och en till Antons mamma :) Det blir ju lite pengar ;p
Sen åkte jag och Linn till kvantum och handlade lite, tog vi en runda genom Mcdriven och köpte mat sen vidare hem till Linn. Vi pluggade latin och masserade varann, sen tog jag bussen hem vid 21 :)

Idag efter skolan ska jag hem till Anton, om han har tid för mig :P vi ska plugga... jag iaf ahaah !
Jag har gjort en bukett till honom, som ska stå på hans bord har jag bestämt ;D

Nu ska jag skriva portfolio -.-  puss ! :*




Kommentarer
Postat av: delle

hahahaa käfttten;)

2009-10-20 @ 14:42:04
URL: http://dellebelle.blogg.se/
Postat av: erika

vad fin ! du är så duktig :)

2009-10-20 @ 15:27:47
URL: http://elefteria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0