3 Oktober 2009

Hellööö!
Måste börja med att säga grattis till min kära vän Erika, jag hoppas du får en bra dag ;) och en sak till, du vet att det bara är 3 månader och 5 dar kvar tills jag fyller 18 ;) hahah, skojjar :* Vi ska göra som planerat ^^

Idag vaknade jag vid 11 ungefär, slappade en stund sen åt jag en rejäl frukost :)
Annars har jag inte gjort mycket hittills, duschat och klätt på mig.. laddat hem lite ny musik & rensat bort lite "gammal" haha ;p
Nu ska jag väll snart fixa sminket, Matilda sitter och fular sig på msn, ritar massa gubbar och elefanter hahaha! störd i hela huvet ;p
Klockan 17 ska vi iallafall hem till farfar och fira honom lite, han fyllde år förra veckan (:

Ikväll ska jag mysa med piiiilen, blir film och säkert massa prat om allt och ingenting ;p
puss sålänge ! :*


Erika för ett år sedan på akropolis :)



Kommentarer
Postat av: erika

tack sötnos! :D <3

2009-10-04 @ 16:07:29
URL: http://elefteria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0