Onsdag ,

Tjaa !
Hann inte skriva igår heller, men dagen var ganska seg .. var sjukt trött och ville bara sova. Var på salongen efter skolan, och höll på att somna när hon höll på i håret + den lugna musiken haha !
Sen gick jag till stationen med Jenny och tog bussen hem. Åt och pluggade lite, sen kom Anton .. då stack vi till mormor och lämnade lite saker.
Vid 21.23 tog Anton bussen hem och jag fortsatte plugga lite.
Somnade runt halv 11, det behövdes!

Nu sitter jag i skolan och har engelska.. kollar på nån film om rock n roll haha! tråkig är den ;( Jag är hungrig och vill hem och sova ! Ska träffa Mikka efter skolan har jag lovat, sen hem och gå en runda tror jag. Ska sova tidigt ikväll, det är snålt med sömn på vardagarna tyvärr.

Skriver mer senare ! puss :*



Kommentarer
Postat av: delle

käft hahaha:D

2009-10-08 @ 15:57:12
URL: http://dellebelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0