Myskväll med pappa :)

Shuuhu ! :)
Idag i skolan hade vi svenska.. vi skrev diskusion till rapporten om medeltiden & renässansen -.- sjukt jävla tråkigt! Slutade 11.15, då åt vi och sen träffade Tobbe, Anton och Liam. Liam är söt och gör precis som sin far ;p
Jag tog bussen hem vid 13.40 och när jag var hemma satte jag mig och klädde en krans med cypress. När pappa kom hem körde vi ut i skogen och plockade mossa (y) haha, det var kul & vi körde rally på grusvägen ;p

När vi var klara körde vi till pappas jobb, han har ny verkstad som han skulle visa ;) jag fick även nya batteri till min kära kamera hihi.
När vi skulle tillbaka hem frågade pappa om vi skulle hämta sushi, min favoritmat jue! så nu har vi ätit, skulle kunna äta hur mkt som helst ahah :D Sitter och kollar på idol och äter chips ;p
Puss på min pappa för att han är bra, saknar även min lilla Anton !


MUMS !


Kommentarer
Postat av: ia

vafan är det för mat? eeeu!

2009-10-29 @ 21:34:13
URL: http://iaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0