Ledig idag juuue (:

Shuuuhu :)
Sitter hemma med Anton nu, hans syrra var här och köpte kransar av mig så han hängde med :)
Idag vaknade jag av att Jenny ringde och väckte mig vid 11, då steg jag upp och duschade & åt.. sen tog jag bussen in till stan. Där träffade jag Jenny, Anton & Mia.
Jag, Jenny och Anton stack sen till partaj och köpte en present till Jennys kompisar, sen åt vi på Jax (:

Innan vi skulle ta bussen hem träffade vi Elin, kollade priset på tvålmassa på panduro och så ..
När jag och Jenny var hemma bytte vi om, sen tog vi cyklen till Bilsport & Mc där vi träffade Chrille och Annika. Vi pratade och gick igenom affärsplanen till vårt UF-företag. Det gick bra och vi kom fram till väldigt mycket och bra saker.

Efter mötet cyklade jag hem och gjorde klart kransarna :)
Nu ska vi göra något annat än datanörda oss ;p puss !


HAAHHAAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0