Hemmadag (:

Shuuhu :)
Hann tyvärr inte skriva igår pga att jag kom hem sent och sen tjabbade med en så kallad vän.. inte längre kan jag lova ! Jag var och klippte mig efter skolan, färgade även utväxten.. blev inte riktigt nöjd när jag kolla på resultatet idag.
Vid halv 5 var jag på trafikskolan för ännu en teorilektion, min gamla klasskompis Hampus var där, så det blev lite roligare. Vi satt och snackade lite, sen körde hans mamma hem oss :) Vi bor ju lixom på samma gata så det var helt perfekt ^^
Skulle pluggat hela kvällen hade jag tänkt, men det gick inte alls.

Orkade inte gå till skolan idag, trött som fan och plus att jag inte pluggat ngt till engelskaprovet vi skulle ha idag.
Vaknade vid 9, sen somnade jag om och sov till lite över 12 nångång :) Skönt att sova ut ibland, kommer dock inte somna ikväll haha ;p

Nu hade jag tänkt att jag skulle rensa musiken på min mobil, ladda hem lite nytt & sen sätta på en film. Det regnar ju förfan ;@ ska göra lite varm oboy med ! hih

Håller också på att ladda hem Bernad och Bianca i australien.. har aldrig sett den ! och den första filmen är ju typ min favorit hahah, älskar den (a)

men men, skriver mer sen :) puss :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0