Fredagsmys (:

Heej :) 
Nu är det ju faktiskt lördag, men igår hann jag inte skriva ;p
Efter skolan var jag på stan med Elin, Matilda kom också en stund.. och hennes pappa körde sedan hem mig sen :)
Då gjorde jag klart 2 kransar, sen cyklade jag och mötte Anton :) Vi stack hem till mormor med hennes krans och stannade en stund, fick även träffa "lilla" Göran :)

När vi kom hem latade vi oss bara och så, det är myys att umgås med Antonlilla :) Vi var också på norremark med Ringo, han köpte julmust och bananer till oss xP haha, så gullig :P
Anton stack sen hem vid 12, och jag somnade en stund efter.

Idag vaknade jag vid halv 12 tror jag, duschade och åt frukost. Nu ska jag städa mitt rum ! Sen ska jag göra kransar och övningsköra. Ikväll ska älskling sova här för imon åker vi ut till mamma en sväng :)

puss ! :*




Vill ha juuul nu !




Kommentarer
Postat av: elin

åh gulle bild ! :)<3

2009-10-24 @ 16:14:18
URL: http://elinwetterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0