Fredag.

Idag har jag varit i skolan, sen fikade jag med Elin .. mkt mysigt ! Sen umgicks vi med Anton och Björn, körde runt i Björns bil och så. Lite pinsamt var det allt..
Vi hälsade på Tobbe en stund, sen åkte tbx till stan.
Robin bjöd på mat, tycker det var snällt ! Tack Robin, du är bra! (vet att du läser ;))
Klockan 6 var jag och Elin på bion och hämtade våra biljetter och såg senare Beck, den var bra :)) Sen stack vi till stationen, träffade Anton och Tesse .. Elin tog bussen hem, då åkte vi till Räppe och kollade på alla små fula a-traktorer hahah ! Träffade lilla Niklas med ;p

Sen körde vi hem Tesse och nu kom jag nyss hem, Anton och hans pappa körde hem mej ..
Pappa har cpdamp och jag vill bara flytta härifrån, imon ska vi till farfar.. skitkul -.-

aja, ska kolla på film nu .. puss :*


Kommentarer
Postat av: Elin

älskar dagarna när vi har det så mysiigt !

<333

2009-10-03 @ 16:21:10
URL: http://elinwetterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0