- Söndag

Shuululu (:
Har precis städat mitt rum, det är sjukt hur fort jag stökar till det egentligen ahah .. skulle behöva rensa min gardrob och alla lådor med, men det får vänta för annars sitter jag uppe hela natten ;p
Idag har jag jobbat.. det var tråkigt och jag ville typ bara fösvinna, men men jobb = pengar!

När jag kom hem duschade jag, sen gjorde jag en krans halvfärdig.

Igår hann jag ju tyvärr inte skriva, jag umgicks med bby hela eftermiddagen och kvällen.. han stack hem vid halv 12 och då gick jag och la mig medans han fick åka t-gul :@!
Men det var mys & han är bra :) Tsm är vi töntar ;p haha ..

I morgon har vi Uf, sen floristteknik :) Efter skolan kanske jag ska leka med Linn (:
Nu ska jag göra annat! puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0