Lördag ! :)

Heejsan (:
Idag fyller Alvina 5 år, och Martin fyller 1, så det har varit barnkalas ute i Kåramåla i eftermiddag.
Jag och Anton sov hos mamma inatt, vi var också och handlade med henne, Alvina och Martin igår.. det var jobbigt! Martin skämde ut oss hahah!

Jag vet inte hur många gånger jag och Anton blev väckta i morse, men det tog ett tag innan vi kom upp haha, sen hade vi fullt upp. Vi åt, ritade en gris haha, fixade och klädde på oss och massa.
Vid ett kom alla småbarn. Alvina var blyg i början haha, men sen blev de bra och alla verkade ha kul. Anton fick sig allt en beundrare ;p
Efter kalaset åt vi i familjen tårta, sen körde Joakim oss till Ingelstad där vi tog bussen hem till växjö :)

När vi var framme gick vi till skåres, sen tog jag bussen hem.
Skulle träffat Matilda, men det blev som det blev .. kollade på film och så istället, pappa och Sita kom nyss hem från skåne.
Imorgon får vi se vad som händer, ska iaf fika hos Maggan och Janne :)
gonatt & puss :*








Kommentarer
Postat av: Elin

älskar verkligen bilden på dig och alvina, så fruktansvärt söt!:)

2009-11-08 @ 11:05:44
URL: http://elinwetterling.blogg.se/
Postat av: Jennie

hahahah, tjockis på bild ;ooo

2009-11-17 @ 21:09:38
URL: http://jenniehultman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0