Lördag ! :)

Tjaa :)
Känner mej ganska glad idag faktiskt ;p har hunnit med lite allt möjligt även om jag inte mår så bra.

Jag har:
- Städat mitt rum + dammat
- Bytt påslakan
- Putsat fönstret - fyfan vilken skillnad det blev hahah!
- Rensat gardroben - fick ut 2 fulla ica-kassar.
- Duschat och skött om mig lite extra ;p
- Burit ner Jennies boxer i mitt rum - hon får skylla sig själv som bara lämnar mig ;/
- Rensat mobilen på 260 låtar & 150 bilder!

Anton kommer hit snart, så det blir nog bara till att ta det lugnt och kolla på film ikväll.
Imorgon måste jag byta foton i min stora ram, fixa CV:t, ladda hem ny musik och göra nått skolarbete.. kanske även skriva lite om veckan på Village.
Började nämligen praktisera där i måndags ;p Jag trivs bra & alla är trevliga :)
Jag får göra lite allt möjligt, har tex fått lära mig kassan.

Saknar skolan ganska mkt gör jag ändå, mina lediga eftermiddagar, kompisarna och rasterna. Jag har bara en halvtimmes lunch, sen en liten rast på eftermiddagen. Vet ni vad det värsta är då? JAG SLUTAR KLOCKAN 6!! När man är hemma är det typ natt ;s

Sen måste jag säga att, Elin ! kom hem :( .. Till alla som inte vet.. hon är i Uddevalla , och jag är inte van vid att vara utan henne såhär.

Nu ropar pappa, ska äta! :) puss :*


bästa vän & jag ;p


Kommentarer
Postat av: Delle

hahaha no!:D

2009-11-21 @ 22:58:27
URL: http://dellebelle.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag saknar dig vare minut som går, du är den bästa och vi ska ses dagen efter4 jag kommit hem!! eftersom att jag kommer hem vid elva typ dagen innan^^.

Sen... SPARA KASSARNA , mohaha ;)

Pussegull,älskar dig! <3

2009-11-22 @ 02:12:43
URL: http://elinwetterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0