duktig är jag (:

Shuuuu!!
Idag har jag fått endel gjort :) Hade engelska på förmiddagen, enda lektionen. Sen stack jag och Jenny ner på stan en runda, men tog bussarna hem efter en stund. Jag hann också handla presenter till Alvina och Frederik hähä, Martin får jag köpa till i morron ;p

När jag var hemma så krattade jag trädgården, kände att det behövdes ahhaah ! Det är pappas jobb egentligen, men jag är snäll så jag gjorde det åt honom ;)
Har även tvättat lite, och städat mitt rum ! Jag börjar gilla mitt rum nu, det ända som saknas är en tavla på ena väggen och nya lite mörkare gardiner.
Har precis ätit kycklingkebab :)) de va gott, och jag åt vanligt pitabröd.. också ganska gott :)

Nu ska jag nog försöka göra nått skolarbete, sen sova tidigt ! puss :*


se så fint de blev ;p


Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Kul att se ditt rum...så fint du har det helt i min smak.

Kramen.

2009-11-05 @ 22:37:10
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0