2 månader !

Tjeena :)
Idag har jag jobbat hela dagen. Började vid halv 10 och slutade klockan 6, då stack jag och Malin till Gina på vip-kväll ;p det var sjukt mkt folk, men det gick bra tillslut :) Jag hittade ett skärp, en tröja och en t-shirt ! Allt för bara 169 kronor ;p Sen gick vi och mötte Anton utanför åhlens, jag köpte lite saker till en present som ska ges bort till en väldigt speciell tjej :)
Sen lämnade vi av Malin vid bussen & tog sedan sandsbrobussen hem till mig.
Jag och min man har varit tsm i 2 månader idag, så vi ska ha myshelg ;p

Imorgon är det jobbdag igen, det ska bli kul bara för att Malin är där :))
Nu ska jag pysa, puss :*


AntonT.se <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0