Juldagen

Tjaa :)
Hoppas att alla har haft en bra jul, min var helt okej.
Åkte hem till mamma i onsdags som sakt, klädde granen och umgicks med syskonen :)

Julaftonsmorgonen steg jag upp vid halv 10, sminkade mig och plattade håret ;p Sen åkte vi till Kalvsvik vid halv 12.
Tur att jag hade Jennie med mig.. annars hade tiden gått ännu saktare.
Vi kollade på Kalle som vanligt, sen blev det till att vänta på tomten ;p Ganska kul med tomte ändå, så mkt småbarn som finns i släkten så är det ett måste.

När alla paket var öppnade och barnen lugnat ner sig lite så åkte vi hemåt, plockade också upp Anton på vägen :) Och det var ärligt talat det bästa på hela dagen ,

På kvällen mös vi bara, åt gott och kollade på film.
Idag har vi tre månader, känns helt underbart .. Fler ska de bli ;p
Nu sitter jag och väntar på att han ska komma hit :)
På söndag blir det Helsingborg !
Puss :*




Här är lite av mina julklappar :


1. Köksset med 48 delar från Sonny och Linda
2. Snygg korsett från Anton
3. Badrumshanddukar från mormor & morfar
4. Almenacka från mormor & morfar
5. Skumtomtar från pappa & Sita
6. Frank Dandy trosor från pappa & Sita
7. Pengar : 1000 kr av pappa och Sita
500 kr av Bosse & Annbritt
300 kr av Janne & Maggan
250 kr av farfar
250 kr av Ingrid
200 kr av mormor & morfar
200 kr av farmor
8. Presentkort på Gina 500 kr från mamma
9. Presentkort på Gina 100 kr från kusinerna i Kalvsvik
10. Presentkort på H&M 300 kr från Antons familj
11. Presentkort på H&M 300 kr från Anton
13. Bodylotion från Erika
14. Kokosparfym från mamma
15. Eyedust grön från Anton
16. Kort på mig och Jennie av Jennie
17. Mascara och kajal av Tesse
18. Armband från Portugal från mormor och morfar
19. Tomte från "Missan"

glömde skriva ut en 12:a haha ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0