Äntligen Fredag !

Heej på er :)
Äntligen är det fredag, och jag är som vanligt lika trött .. Fredagar är ingen festdag för mig helt enkelt haha!
Jag började jobba vid halv 10, det var inte så mkt att göra idag så vi gjorde mest selofankit och så :) Jag och Malin var och handlade sushi på lunchen.. så sjukt gott !!

Vid 2 kom min kära lärare Amra och hälsade på mig, vi hade lite möte och pratade om allt och ingenting. Saknar att gå i skolan, men ändå skönt att få komma därifrån.
Det var Malins sista dag idag, så Erika hade köpt tårta ;p Vi fikade alla tillsammans och jag bara kände hur jäkla bra jag trivs med dom allihop! Malin och jag har kommit varann väldigt nära på bara 3 veckor, kommer sakna henne så himla mkt.
På tisdag nästa vecka ska vi ut till Barbro i Rydaholm och ha julmys och byta julklappar :)

Imorgon åker jag till Helsingborg. Ska på julbord med Sitas underbara familj, sen sova hos Ann-britt och Bosse :)

Nu ska jag städa mitt rum, som jag inte hann igår -.-
puss !


Idag saknar jag min Jennie superduper mkt! Du är den bästa lillasystern man kan ha <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0