21 december 2009

Hejj :))
Sitter hemma med Anton och väntar på att Emil ska komma och hämta oss. Emils tjej ska tävla mot Robin i att sladda på gamla Öb´s parkering ahahah!

Idag har jag jobbat, på Village. Sjukt mkt folk och mycket att göra.. Imorgon ska jag också jobba, och klockan ett ska jag och Terese dela ut ballonger till barn i Tegnérgallerian :)  får en timlön på 100 kr, inte så illa ;p Så sammanlagt får jag ihop 500 kr :))

På onsdag ska jag göra köttbullar med mormor, sen åker jag hem till mamma ..
Måste kila ! puss ;p


Lite gammal bild ;p  måste börja träna igen !







Kommentarer
Postat av: erika

När Mika? NÄÄÄR ska vi börja träna? ;)

2009-12-21 @ 21:10:20
Postat av: Elin

Träna med mig då^^ men ngnstans i STAAN!! haha ^^

puss <3

2009-12-21 @ 21:44:04
URL: http://elinwetterling.blogg.se/
Postat av: Elin

bestäm dig för att träna i stan ist så kan vi träna ihop^^

2009-12-21 @ 21:46:07
URL: http://elinwetterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0