14 december 2009

Heejsan !
Ett tag sen jag skrev nu!
Sitter hemma och pratar med Alvina och kollar på barnprogram, har inget liv -.- :p ! Jag tog ledigt från praktiken idag för att göra ett skolarbete klart, vill inte ha IG lixom.. När jag var klar med det så kom Anton, vi tog det bara lugnt och kollade på tv. Sov ingenting inatt typ, så jag har varit ganska trött.

I veckan blir det till att jobba, sen åker jag hem till mamma på fredag. Fårse om Anton följer med, annars får jag klara mig ;p

Förra helgen var vi i Helsingborg, har inte skrivit efter det men det var mycket trevligt om man bortser från allt som hände hemma i växjö ..
Här kommer lite bilder :)


Sitas mamma Ann-britt :)

Hon lagade världens godaste köttfärssås ;p

Bosse & Sita haha (:

På julbordet :) Pappa, Bosse och Ann-britt !

Det fanns en hel del mat, och fasen vad gott det var ;p

Min efterrätt haha :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0