- Vaccinerad ..

Hej hopp :)
Då var man vaccinerad mot svininfluensan .. fårse om jag blir förlamad eller ngt. Vet inte om sprutan hade behövts ta men Sita tyckte de, så det fick bli så.

Steg upp klockan 6 idag, för tidigt jag vet .. men jag var tvungen att städa mitt rum hahahah. Sen skulle jag tvätta lite kläder och in till stan för att dela ut de sista lapparna.
Imon åker jag och Anton ut till mamma och stannar tills på Söndag, det ska bli skönt att komma bort från stan ett tag + att jag får sova ut. Hade tänkt att jag skulle göra lite skolarbeten också!

I tisdags var alla från Village hemma hos Barbro i Rydaholm och hade lite julmys. Vi åt julbord och delade ut presenter. Alla fick två jättefina skålar var av Erika, sen fick jag även kex och marmelad av Terese och en bodylotion från olivserien av Erika. Det var riktigt trevligt! Var inte hemma förens 00.10.

Nu väntar jag på att min handledare Erika ska ringa, sen ska jag dammsuga lite och packa sen sova :)
1 vecka kvar tills julafton! haha, jag är som en 5 åring ;p


Erika, Cicci, Emma & Greta :)


Katarina, Terese, Stina & Barbro :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker det är bra att nu har nästan alla jag känner tagit sprutan, då kan ju inte jag bli sjuk höhö. (;.

Vi ses imorgon snygging!! <3

2009-12-17 @ 22:42:57
URL: http://elinwetterling.blogg.se/
Postat av: Therese Turesson

Det var en härlig kväll det! Kul att du gillar marmeladen. :D

2009-12-22 @ 20:37:39
URL: http://thereseturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0