T-gul in my <3! hähä

Asså åååh! Jag vill ha körkort och t-gul NU! Är så sjukt sugen på att bara glida runt, dunka musik och bara vara sådär cool som alla ser ut bakom ratten ;)
Jag och Mikka såg en sjukt fin Volvo v70 innan, fyfan vi fick typ orgasm hahahah !
Tror jag ska börja samla ihop lite sköna låtar, så jag har det när jag väl köper min lilla pärla :))
Mikka och jag har redan bestämt att hon, jag, Matilda och Elin ska dra nånstans, och lätt att vi ska! Så kan killarna sitta och ruttna här i Växjö ;)
Tuffast i stan kommer vi också va, jag och min bil ! ;P


Faaan va fina dom är :')


Kommentarer
Postat av: elin

haha låter bra låter bra ;)

2009-09-01 @ 18:43:43
URL: http://elinwetterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0