- Race i Alvesta

Igårkväll när jag och Matilda åkt till Teleborg träffade vi Mikka, Julia och Jessika :) Sjukt bra tjejer det! Vi dampade lite och tog en röjk, sen ringde Anton och frågade om vi skulle med på race i Alvesta. Och så blev det, jag, Matilda, Mikka, Anton och hans pappa :)
Vi träffade först Tobbe på stortorget, sen gav vi oss av. Mikka dampade som fan i bilen och jag kom på Anton med att ha en låt med Lil Wayne på en av hans skivor haha ;)

När vi var framme fick jag och tjejerna typ en chock .. vi trodde inte att det skulle va så mkt folk haha, och Mikka kom i mjukis och tofflor!
Men iaf, vi vågade ställa oss längst fram vid vägen och kunde se allt (: Min favoritbil va med såklart, och det fick ganska bra för honom också (:
Jag bara längtar tills jag får körkort och kan köpa drömbilen!
Lite folk man kände var ju också där, tex Robin, Oskar och Henke :) Fardi kom också en stund.
Vi stannade inte så länge, och när vi var tillbaka på Teleborg igen kom precis sista bussen till stan, som vi var tvugna att ta.
Sen fick vi gå hem till Sandsbro för att bussarna slutat gå ..
Men det blev ändå en lyckad kväll! Tack allihop :*


Gillade bilen med neon, det var riktigt snyggt :)






Kommentarer
Postat av: mikkkkkkkka

hahah så sjukt kul trodde fan inte vi skulle göra nått haha gumman dun är för bra<3

2009-08-30 @ 16:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0