- Gårdagen

Shuuu ;D
Sitter hemma och lyssnar på musik, är helt slut efter en hel vecka i skolan!
Igår slutade vi klockan 11.15, då stack jag och Jenny ner på stan och skulle äta. Vi hamnade efter många om och men på Napoli, det ångade vi ju ganska fort. För det första fick Jenny ett svart, tjock och äckligt hårstrå i sin pizza.. och för det andra var det inte ens gott ! Så aldrig mer Napoli ;)

När vi ätit klart gick vi och mötte Anton på stationen, där jag även fick ett väldigt oväntat samtal som förstörde i stort sätt hela min fredag. Men vi tog iaf sedan en kaffe på Millas :) Där träffade jag också Christian som letade efter en ny plånbok :)
När kaffet var slut träffade vi Matilda och Louise en stund, sen gick vi till Inspiration där Jenny köpte födelsedagspresent till sin syster. Det blev 6 stycken martiniglas, enkla men jättesöta :)

Efter det kom Matilda tillbaka, och Jenny tog bussen hem till Alvesta.
Vi satt och pratade med Anton en stund, men jag var så irriterad och arg så jag och Matilda gick hem till hennes pappa Julle efter en stund, han körde sedan hem oss till Sandsbro :)


Jag och Matilda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0